بلیط سرعت کالیفرنیا

 برای جلوگیری از هرگونه امکان دریافت برگه های سرعت غیر مجاز، باید در هر دوره ای از قانون در حین رانندگی اطاعت کرد، اگرچه این امر پیچیده تر از انجام آن است. هنگامی که به دلیل سرعت غیرمجاز گرفتار می شوید و به آنها بلیط سرعت می دهید، گرفتن یک سابقه رانندگی تمیز می تواند به کاهش یا حذف جریمه کمک زیادی کند. اگر بلیط سرعت را در کالیفرنیا دریافت کردید، می توانید با بلیط سرعت در کالیفرنیا مبارزه کنید.

ایالات متحده به دلیل سرعت بالای خود شناخته می شود و در برخی جاده ها حتی یافتن افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی ارسال شده را رعایت می کنند بسیار دشوار است. در صورتی که نیاز به رتبه بندی دارید، سعی کنید با سایر خودروهای سریع تر در جاده مطابقت داشته باشید تا زیاد متمایز نشوید، حتی با وجود اینکه ممکن است همچنان از بالا کشیده شوید، اگر شما از آن متمایز شوید، این احتمال بسیار کمتر است. شلوغ. به منظور جلوگیری از جلب توجه، باید مطمئن شوید که مطمئناً سریع‌ترین خودروی مورد نظر نیستید و باید از تغییرات مداوم خطوط جلوگیری کنید زیرا اینها هر دو تکنیک اساسی برای به دست آوردن بلیط‌های بیشتر از سرعت بالا هستند. اگر بلیط سرعت دریافت می کنید، باید قبل از پرداخت بلیط، همه گزینه های خود را در نظر بگیرید.

گرفتن ماشین یا کامیونی که سریع به نظر می رسد می تواند توجه پلیس را به خود جلب کند که به نوبه خود باعث می شود بلیط های سرعت بسیار بیشتری دریافت کنید. اگر یک خودروی اسپورت زرد روشن رانندگی می‌کنید، می‌خواهید از بین افرادی که بالای سر یک خودروی سدان نقره‌ای قرار دارند، انتخاب شوید، حتی اگر هرکدام با سرعت یکسانی پیش بروید. یکی از نکات اصلی که توجه شما و خودروی شما را جلب می کند آسیب فیزیکی یا مشکلات مکانیکی است. مطمئن شوید که آسیب قابل توجه بدن به محض دستیابی برطرف می شود تا از احتمال کشیده شدن به بالا جلوگیری کنید و در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده است، چرا رفع نشده است، یا بدتر از آن آیا وسیله نقلیه شما برای رانندگی ایمن است؟ سایر مشکلات مشابه صدای صدا خفه کن و لاستیک مانند شکستن شیشه ها یا خاموش شدن چراغ های راهنما است. داشتن شیشه های رنگی به پلیس این امکان را می دهد که بیش از هر زمان دیگری شما را به سمت خود بکشاند، بنابراین اگر هر از گاهی به شما امتیاز می دهند، واقعاً توصیه می شود از شیشه های رنگی جلوگیری کنید تا از گرفتن هر گونه بلیط سرعت جلوگیری کنید.

محبوب ترین مکان برای دریافت بلیط های سرعت، پس از تغییر محدودیت سرعت است که در آن محدودیت سرعت از یک محدودیت سرعت بالا به یک محدودیت نسبتاً کم کاهش می یابد. اطمینان حاصل کنید که نسبت به محدودیت سرعت فعلی آگاه هستید و هنگام نزدیک شدن به مناطق مسکونی و مناطق دانشگاهی توجه بیشتری داشته باشید. به خاطر داشته باشید که به محض عبور از علامت محدودیت سرعت، محدودیت سرعت جدید اعمال می شود، بنابراین باید قبل از عبور از علامت، محدودیت سرعت جدید را کاهش دهید تا از احتمال گرفتن بلیط سرعت جلوگیری کنید. توجه به این نکته واقعاً قابل توجه است که برخی از مکان‌ها مانند مناطق مدرسه جریمه‌های بیشتری را برای بلیط‌های سرعت غیرمجاز در زمانی که کالج در حال برگزاری است، افزایش می‌دهند. این همچنین به طور کلی در مورد مناطق ساخت و ساز نیز صدق می کند.

پلیس معمولاً چندین نقطه را پیدا می‌کند که دوست دارد تله‌های سرعتی برای صدور تعداد زیادی بلیط سرعت ایجاد کند. این نقاط عموماً در نزدیکی خیابان‌های پرسرعت، تنظیمات محدودیت سرعت و مکان‌هایی قرار دارند که در آن‌ها تشخیص تله نرخ تا زمانی که واقعاً دیر نشده باشد، دشوار است. در داخل منطقه محلی خود باید به نواحی پرطرفدار تله سرعت توجه داشته باشید و هنگام رانندگی در آن مناطق انتخاب احتیاط کنید. دانستن هر جا تله های سرعت از قبل وجود دارد، یک راه استثنایی برای جلوگیری از به دست آوردن هر گونه بلیط سرعت است. اگر در بزرگراه هستید و متوجه کاهش سرعت کامیون‌ها بدون هیچ توضیحی می‌شوید، ممکن است بخواهید از آنها پیروی کنید، زیرا چندین راننده کامیون از طریق رادیو ارتباط برقرار می‌کنند تا به کامیون‌های دیگر در مورد تله‌های نرخ آتی و/یا موانع جاده هشدار دهند. اجتناب از تله‌های سرعت می‌تواند روش خوبی برای دریافت نکردن بلیط سرعت باشد، اما به یاد داشته باشید که می‌توانید توسط پلیسی که در جاده‌ها رانندگی می‌کند نیز برچسب‌گذاری شوید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید: ایران چارتر

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *